Inloggen

Nieuwsberichten

vrijdag, april 07, 2023
Het kwam soms voor dat een actie van een locatie na het opslaan verplaatst werd van de locatieactielijst naar de klantactielijst. Dit probleem is nu verholpen.
Mocht je nog acties hebben die op de klantenkaart staan in plaats van bij de locatie, geef ons even een seintje, dan zetten we de acties weer op de juiste plaats!
zaterdag, juli 11, 2020
Er is een nieuw overzicht toegevoegd waarin een log te zien is van de wijzigingen in acties.
Wijzigingen in de volgende velden worden gelogd:
  • Risicoscore
  • Status
  • Beschrijving
  • Advies
  • Maatregel
  • Uitvoerder
  • Startdatum
  • Einddatum
Van bovenstaande velden is te zien wie, wanneer, wat gewijzigd heeft. Klantbeheerders kunnen alle wijzigingen van alle acties zien, Uitvoerders alleen de wijzigingen van hun eigen acties.

zondag, mei 03, 2020
Nieuwe grafiek toegevoegd aan het klantendashboard waarin het verloop te zien is van de statussen van de acties.

zondag, januari 19, 2020
Naast de helpdocumenten is onze support functionaliteit nu uitgebreid met een een chat- en ticketsysteem.
Hier kunt u terecht met technische- en gebruikersvragen, opmerkingen en suggesties betreffende RIEactie.nl.
Voor inhoudelijke RI&E vragen kunt u uw adviseur raadplegen.
zaterdag, januari 11, 2020

Voorheen was het alleen mogelijk om 1 locatiemanager per locatie aan te maken.
Vanaf 11-01-2020 is het mogelijk om meerdere locatiemanagers per locatie toe te wijzen.
In het Locatie Dashboard is een knop [Locatiemanager toewijzen] toegevoegd, waarmee gebruikers met de rol 'locatiemanager' toegewezen kunnen worden aan een locatie. Een locatie manager kan aan meerdere locaties toegewezen worden.