Wanneer je inlogt in RIEactie kom je direct op het Klantendashboard. Dit is het startscherm voor jou als gebruiker.




  1. Hieraan kun je zien dat je op het niveau van de klantenkaart zit.
  2. Indien jouw organisaties meerdere locaties/vestigingen/afdelingen heeft dan worden die hier zichtbaar. Je ziet hier alleen de locaties waar jij toegang toe hebt. Klik op de locatienaam om naar de locatiedashboard te gaan.
  3. Onder het kopje gebruikers zie je de gebruikers met de bijbehorende rollen en rechten.
  4. Via de knop "Actielijst" kun je naar de actiepunten van de RI&E gaan op klantniveau. Actielijsten kunnen gekoppeld worden op klantniveau (hoofdkantoor) of op locatieniveau.

Wanneer je door hebt geklikt op een specifieke locatie, dan kom je op het locatiedashboard uit:



  1. Hieraan kun je zien dat je op het locatiedashboard zit.
  2. Via deze knop kun je terug naar het klantendashboard.
  3. Via de knop "Locatie actielijst" vind je de actiepunten voor deze locatie.

Via de knop "Actielijst" of "Locatie actielijst" kom je dus in de lijst uit met alle punten uit de RI&E:


  1. Je bevindt je in de actielijst.
  2. Via dit icoontje (oogje) kun je alle acties in 1 keer openklappen, zodat er meer details beschikbaar zijn in de lijst
  3. Via deze icoontjes kun je een actie verwijderden, bewerken, of inzien.


Welke acties je te zien krijgt hangt af van de rol welke je hebt toegekend gekregen:
- klantbeheerder: alle acties zijn zichtbaar
- Locatiebeheerder: alles acties van jouw locaties + alle acties die direct aan jou zijn toegewezen zijn zichtbaar
- Uitvoerder: alleen die acties die direct aan jou zijn toegewezen zijn zichtbaar.

Klik hier voor meer uitleg over de verschillende typen gebruikers.
Klik in het hoofdmenu op "Ondersteuning" om meer informatie te krijgen over de diverse functionaliteiten van RIEactie.

Mocht je er nog steeds niet uit komen, neem dan contact op via de Support knop rechtsonderin op de Ondersteuningspagina.

0