There is no translation available.

Voor adviseurs en accountbeheerders

Hoe je vanaf scratch een nieuwe actielijst voor een nieuwe relatie aanmaakt:
  1. Login in Rieactie met je gebruikersnaam en wachtwoord.
  2. Je komt automatisch terecht op je account dashboard.
  3. Klik op de knop [Klant toevoegen] en vul de klantgegevens in.
  4. In het account dashboard (sectie: klanten) klik je op de klantnaam om de klanten dashboard te openen.
  5. Via de knop [Gebruiker toevoegen] kun je nu je contactpersoon (=klantbeheerder) bij deze klant aanmaken.
  6. Klik op de knop [Bewerk klantkaart] in de klanten dashboard om de zojuist aangemaakte gebruiker te koppelen als hoofd contactpersoon.
  7. Gebruik de knop [Actielijst] in de klanten dashboard om de actielijst te openen.
  8. Via de knop [Actie toevoegen] kan handmatig een actie toegevoegd worden aan de lijst. Via de knop [Acties importeren] kunnen de acties via Excel geimporteerd worden.

0